منتدى علوم الفيوم ( كلية العلوم جامعة الفيوم )

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة
يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضوا معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
ادارةالمنتدي

ملاحظة هامة: بعد التسجيل يمكنك تفعيل اشتراكك بنفسك من الرسالة التي ستصلك في صندوق الوارد بايميلك
(inbox)
او يمكنك الانتظار حتى يتم تفعيلك من قِبَل الادارة و فترة الانتظار اقصاها 24 ساعة



 
الرئيسيةبحـثالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» بيولوجية الحيوان العملية
الإثنين مارس 21, 2016 4:03 pm من طرف abdasslam

» شرائح ال (insects) ثانية بيو------>>Entmology
الأحد نوفمبر 22, 2015 10:00 am من طرف Dodsh

» حصريا : بيولوجية الحيوان العملية للفرقة الثانية
الخميس نوفمبر 12, 2015 1:05 am من طرف osakasea

» محاضرات الوراثه لل د/ ايمن ..... تانيه بيو
الجمعة مارس 27, 2015 3:39 pm من طرف عفري

» شرائح ال (invertebrates) الفرقة الثانية-- الجزء الثالث
الجمعة مارس 06, 2015 3:18 pm من طرف مودى

» شرائح(invertebrates) ثانية بيو الجزء الاول من العينات
الجمعة مارس 06, 2015 2:52 pm من طرف مودى

» عينات النبات Plant_2nd year biology الفصل الدراسي الثاني
الأربعاء يوليو 30, 2014 10:46 am من طرف دكتور علي جعفر

» هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الثلاثاء فبراير 18, 2014 7:42 pm من طرف العشيري

» colour atlas of cytology,histology,and microscopic anatomy
الأربعاء فبراير 05, 2014 9:01 pm من طرف عفري

» لماذا تتخذ اسراب الطيور الرقم 7 ....
الأربعاء فبراير 05, 2014 8:03 pm من طرف عفري

» من اكبر الاخطاء في التاريخ
الأربعاء فبراير 05, 2014 7:59 pm من طرف عفري

» الملياردير الشيخ حمد !!!!!!!!!!!!!!
الأربعاء فبراير 05, 2014 7:53 pm من طرف عفري

» عينات الحبليات Chordata_2nd year biology الفصل الدراسي الثاني
الثلاثاء يناير 28, 2014 1:06 pm من طرف asmaa asmaa

» ماسورة كتب وأنفتحت هذا الموقع مليىء بالكتب الألكترونية لمعظم البرامج الهامة
الجمعة يناير 10, 2014 12:58 pm من طرف mma ash

» عينات سكشن المراجعة (نبات تشريح ) الفرقة الثانية
الإثنين ديسمبر 23, 2013 7:29 am من طرف الموجى

» كتب احياء (biology books)
الثلاثاء ديسمبر 03, 2013 9:41 pm من طرف bravehektor

»  عينات الفونا (Fauna) الفرقة الثالثة
الثلاثاء ديسمبر 03, 2013 9:36 pm من طرف bravehektor

» افضل المراجع في الكيمياء العضوية
الجمعة نوفمبر 15, 2013 9:24 pm من طرف hamada210

» كشكول عملي الحشرات
الجمعة نوفمبر 08, 2013 10:36 pm من طرف taherbek

» Entomology PowerPoint
الثلاثاء أكتوبر 29, 2013 1:28 pm من طرف roma20037

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر

شاطر | 
 

 هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 11 ... 20  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ابوتريكة22 MR
عضو ملكي
عضو ملكي
avatar

عدد المساهمات : 2267
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأحد سبتمبر 26, 2010 8:08 pm

نفسى أقول للى فى بالى

بحبك موت وعمري ما احب غيرك ...................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mm_nm221@yahoo.com
analytical_doctor
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 1501
تاريخ التسجيل : 27/08/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين سبتمبر 27, 2010 12:40 am

احب اقول للي في بالي


مش مسامحاك






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابوتريكة22 MR
عضو ملكي
عضو ملكي
avatar

عدد المساهمات : 2267
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين سبتمبر 27, 2010 11:08 am

احب اقول للي في بالي

قلبي تحت امرك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mm_nm221@yahoo.com
مشكاة الانوار
عضو ماسى
عضو ماسى
avatar

عدد المساهمات : 1038
تاريخ التسجيل : 21/10/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين سبتمبر 27, 2010 12:37 pm

احب اقول للى فى بالى ارضى بنفسك كما هى
وخلى عندك ثقة بالنفس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 5791
تاريخ التسجيل : 13/11/2008
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين سبتمبر 27, 2010 8:08 pm

مشكاة الانوار كتب:
احب اقول للى فى بالى ارضى بنفسك كما هى
وخلى عندك ثقة بالنفس
كلام كويس جدا بتعجبني جدا الجملة دي

اقول للي في بالي : انا مش عارف اعمل ايه لو هتقدر تقولي قولي






انا ممتن لكل هؤلاء الذين قالوا لي لا ....... لأن بسببهم فعلتها بنفسي (آينشتين)

إذا كانت الصداقة هي نقطة ضعفك ... فأنت اقوى شخص في العالم (ابراهام لينكولن)


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://fayoumscience.4umer.net
honyprincess
عضو فضى
عضو فضى
avatar

عدد المساهمات : 358
تاريخ التسجيل : 08/05/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين سبتمبر 27, 2010 9:24 pm

احترت معاك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
analytical_doctor
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 1501
تاريخ التسجيل : 27/08/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء سبتمبر 28, 2010 12:01 am

نفسي اقول للي في بالي

انا غلطانة في حق نفسي بمعرفتك






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابوتريكة22 MR
عضو ملكي
عضو ملكي
avatar

عدد المساهمات : 2267
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء سبتمبر 28, 2010 5:40 am

نفسي اقول للي في بالي

انت نفسيتك وحشه على الاخر وراجع نفسك وانا محترمك لحد الان ........... وعلى راي المثل( كل وعاء ينضح بما فيه ).............
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mm_nm221@yahoo.com
Moon_dream
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 5164
تاريخ التسجيل : 02/11/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء سبتمبر 28, 2010 7:30 am

نفسى اقول للى فى بالى
مش فاهماااااااك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابوتريكة22 MR
عضو ملكي
عضو ملكي
avatar

عدد المساهمات : 2267
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء سبتمبر 29, 2010 5:29 am

نفسى اقول للى فى بالى

اعمل ايه عشان ارضيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mm_nm221@yahoo.com
Moon_dream
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 5164
تاريخ التسجيل : 02/11/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء سبتمبر 29, 2010 9:44 pm

نفسى اقول للى فى بالى
وسقطـــت...قلعة أحلامي.....ف شكراً لذاكَ ...اللذي بقدرِ ما أضحكني ...فأبكاني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sometimes
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 897
تاريخ التسجيل : 24/02/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء سبتمبر 29, 2010 11:30 pm

نفسى أقول للى فى بالى

انا اسفه لو زعلتك
بس مش كان قصدي والله






ما أصعب أن نحب ما يؤلمنا ،‏
و ما أصعب أن نتألم ممن نحب.....‏
بعيدين نحن و مهما إفترقنا فما زال في راحتيك الأمان...‏
بعيدين نحن و كم من قريب يغيب و لو كان ملئ المكان...‏
فلا البعد يعني غياب الوجوه ، و لا ‎الشوق يعرف قيد المكان....‏‎

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
analytical_doctor
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 1501
تاريخ التسجيل : 27/08/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء سبتمبر 29, 2010 11:33 pm

نفسي اقول للي في بالي


انت اخترت غلط وهتندم






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Eno
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 6895
تاريخ التسجيل : 06/09/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس سبتمبر 30, 2010 1:00 am

نفسي اقول للي ف للحداد
فينك يا راجل مش باين







من العبث ان تناقش عاشقا في عشقه..؟؟




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابوتريكة22 MR
عضو ملكي
عضو ملكي
avatar

عدد المساهمات : 2267
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس سبتمبر 30, 2010 5:33 am

نفسي اقول للي في بالي

الله يوفقك في حياتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mm_nm221@yahoo.com
Admin
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 5791
تاريخ التسجيل : 13/11/2008
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس سبتمبر 30, 2010 10:18 am

Ψ MoHaMmEd SaAd Ψ كتب:
نفسي اقول للي ف للحداد
فينك يا راجل مش باين
Sleep
ما انا موجود اهو
انت منور يا محمد Very Happy






انا ممتن لكل هؤلاء الذين قالوا لي لا ....... لأن بسببهم فعلتها بنفسي (آينشتين)

إذا كانت الصداقة هي نقطة ضعفك ... فأنت اقوى شخص في العالم (ابراهام لينكولن)


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://fayoumscience.4umer.net
Eno
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 6895
تاريخ التسجيل : 06/09/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الجمعة أكتوبر 01, 2010 1:26 am

اقول للي ف بالي
انت الاجمل







من العبث ان تناقش عاشقا في عشقه..؟؟




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابوتريكة22 MR
عضو ملكي
عضو ملكي
avatar

عدد المساهمات : 2267
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الجمعة أكتوبر 01, 2010 8:29 am

نفسي اقول للي في بالي

انا مسامحك وعادي مفيش حاجه خالص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mm_nm221@yahoo.com
Admin
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 5791
تاريخ التسجيل : 13/11/2008
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت أكتوبر 02, 2010 11:40 pm

نفسى اقول للى فى بالى :
متحيرنيش






انا ممتن لكل هؤلاء الذين قالوا لي لا ....... لأن بسببهم فعلتها بنفسي (آينشتين)

إذا كانت الصداقة هي نقطة ضعفك ... فأنت اقوى شخص في العالم (ابراهام لينكولن)


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://fayoumscience.4umer.net
ابوتريكة22 MR
عضو ملكي
عضو ملكي
avatar

عدد المساهمات : 2267
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأحد أكتوبر 03, 2010 6:32 am

نفسى اقول للى فى بالى :

مستنيك لاخر عمري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mm_nm221@yahoo.com
Mohamed Sabry
عضو فعال
عضو فعال
avatar

عدد المساهمات : 118
تاريخ التسجيل : 12/10/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأحد أكتوبر 03, 2010 11:09 pm

ازييييييييييييييييييييييييييييكم
كلكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Eno
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 6895
تاريخ التسجيل : 06/09/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين أكتوبر 04, 2010 1:32 am

اقول للي في بالي
انا كده انا كده
ههههههههههههههههههه
محدش فاهم حاجه
هههههههه







من العبث ان تناقش عاشقا في عشقه..؟؟




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابوتريكة22 MR
عضو ملكي
عضو ملكي
avatar

عدد المساهمات : 2267
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين أكتوبر 04, 2010 11:14 am

اقول للي في بالي

اخبارو ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mm_nm221@yahoo.com
honyprincess
عضو فضى
عضو فضى
avatar

عدد المساهمات : 358
تاريخ التسجيل : 08/05/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 5:05 pm

ربنا معاك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
honyprincess
عضو فضى
عضو فضى
avatar

عدد المساهمات : 358
تاريخ التسجيل : 08/05/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 7:30 pm

ربنا يتمملك بخير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shaymaa
عضو ماسى
عضو ماسى
avatar

عدد المساهمات : 1130
تاريخ التسجيل : 26/12/2009
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 7:51 pm

ربنا يهديك ويصبرنى عليك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Eno
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 6895
تاريخ التسجيل : 06/09/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء أكتوبر 06, 2010 1:39 am

اقول للي ف بالي
نفسي ولكن







من العبث ان تناقش عاشقا في عشقه..؟؟




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
honyprincess
عضو فضى
عضو فضى
avatar

عدد المساهمات : 358
تاريخ التسجيل : 08/05/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء أكتوبر 06, 2010 7:08 pm

لاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابوتريكة22 MR
عضو ملكي
عضو ملكي
avatar

عدد المساهمات : 2267
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء أكتوبر 06, 2010 7:30 pm

اقول للي ف بالي

ارضيك ازاي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mm_nm221@yahoo.com
analytical_doctor
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 1501
تاريخ التسجيل : 27/08/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس أكتوبر 07, 2010 1:20 am

نفسي اقول للي في بالي

طلعني من دماغك علشان زهقت






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابوتريكة22 MR
عضو ملكي
عضو ملكي
avatar

عدد المساهمات : 2267
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس أكتوبر 07, 2010 6:47 am

نفسي اقول للي في بالي

ربنا يسامحك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mm_nm221@yahoo.com
analytical_doctor
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 1501
تاريخ التسجيل : 27/08/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس أكتوبر 07, 2010 5:36 pm

اذا امسكت بخنجر واردت ان تقتلني فاحترس ان تجرح يداك






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shaymaa
عضو ماسى
عضو ماسى
avatar

عدد المساهمات : 1130
تاريخ التسجيل : 26/12/2009
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس أكتوبر 07, 2010 6:57 pm

حسبى الله ونعم الوكيل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
analytical_doctor
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 1501
تاريخ التسجيل : 27/08/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الجمعة أكتوبر 08, 2010 12:17 am

congratulations
Crying or Very sad pale






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابوتريكة22 MR
عضو ملكي
عضو ملكي
avatar

عدد المساهمات : 2267
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الجمعة أكتوبر 08, 2010 2:03 pm

الحب عمرو ماكان عذاب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mm_nm221@yahoo.com
Admin
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 5791
تاريخ التسجيل : 13/11/2008
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت أكتوبر 09, 2010 7:12 pm

اقول للي في بالي :عرفت أن حبي لك كبيراً جدا جدا جدا لدرجة انك لا تستحقه






انا ممتن لكل هؤلاء الذين قالوا لي لا ....... لأن بسببهم فعلتها بنفسي (آينشتين)

إذا كانت الصداقة هي نقطة ضعفك ... فأنت اقوى شخص في العالم (ابراهام لينكولن)


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://fayoumscience.4umer.net
مشكاة الانوار
عضو ماسى
عضو ماسى
avatar

عدد المساهمات : 1038
تاريخ التسجيل : 21/10/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت أكتوبر 09, 2010 7:35 pm

اقول للى فى بالى متزعليش منى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Moon_dream
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 5164
تاريخ التسجيل : 02/11/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت أكتوبر 09, 2010 7:47 pm

اقول للى فى بالى
مش فى بالك؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
honyprincess
عضو فضى
عضو فضى
avatar

عدد المساهمات : 358
تاريخ التسجيل : 08/05/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت أكتوبر 09, 2010 10:01 pm

الف مبروك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابوتريكة22 MR
عضو ملكي
عضو ملكي
avatar

عدد المساهمات : 2267
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأحد أكتوبر 10, 2010 8:55 am

انا اسف على كل شي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mm_nm221@yahoo.com
Eno
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 6895
تاريخ التسجيل : 06/09/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأحد أكتوبر 10, 2010 9:56 pm

احب اقول للي ف بالي
كااااااااااااااااااااان واضح جدا







من العبث ان تناقش عاشقا في عشقه..؟؟




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
brave*heart
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 3664
تاريخ التسجيل : 28/04/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأحد أكتوبر 10, 2010 10:28 pm

جميل التوبيك

اقول للى فى بالى
انتى ليه عملتى كده
ربنا يساااااااامحك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابوتريكة22 MR
عضو ملكي
عضو ملكي
avatar

عدد المساهمات : 2267
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين أكتوبر 11, 2010 7:56 am

احب اقول للي ف بالي

قلبي كبير ويسع كل العالم ..... لكن انتي عندي كل العالم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mm_nm221@yahoo.com
shaymaa
عضو ماسى
عضو ماسى
avatar

عدد المساهمات : 1130
تاريخ التسجيل : 26/12/2009
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين أكتوبر 11, 2010 6:38 pm

اقول للى فى بالى

معلش تعبتك معايا كتييييير بس هحاول ارد ولو القليل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مشكاة الانوار
عضو ماسى
عضو ماسى
avatar

عدد المساهمات : 1038
تاريخ التسجيل : 21/10/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين أكتوبر 11, 2010 7:20 pm

احب اقول للى فى بالى
متقلقيش انتى ناجحة جدا
حاولى تلاقى هواياتك ونميها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابوتريكة22 MR
عضو ملكي
عضو ملكي
avatar

عدد المساهمات : 2267
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين أكتوبر 11, 2010 7:32 pm

احب اقول للي ف بالي

انت فين ........................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mm_nm221@yahoo.com
analytical_doctor
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 1501
تاريخ التسجيل : 27/08/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس أكتوبر 14, 2010 6:43 pm

احب اقول للي في بالي
عايزة اانسي كل اللي فات واحرق كتاب الذكريات لانك للاسف كنت صفحة فيه






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور 19
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد المساهمات : 19
تاريخ التسجيل : 28/09/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس أكتوبر 14, 2010 8:20 pm

انا بقى هاقول للى ف بالى مجيتيش ليه النهارده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 5791
تاريخ التسجيل : 13/11/2008
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس أكتوبر 14, 2010 8:44 pm

اقول للي في بالي :
قالوا عن الحب خليل القلوب ولكن حبي داء خطر
فحبك لي كثير الجفاء مرٌ وحبي اليك غزير المطر






انا ممتن لكل هؤلاء الذين قالوا لي لا ....... لأن بسببهم فعلتها بنفسي (آينشتين)

إذا كانت الصداقة هي نقطة ضعفك ... فأنت اقوى شخص في العالم (ابراهام لينكولن)


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://fayoumscience.4umer.net
ابوتريكة22 MR
عضو ملكي
عضو ملكي
avatar

عدد المساهمات : 2267
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس أكتوبر 14, 2010 8:48 pm

احب اقول للي في بالي

مستني ردك مردتش ليه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mm_nm221@yahoo.com
 
هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 20انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 11 ... 20  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى علوم الفيوم ( كلية العلوم جامعة الفيوم ) :: القسم العام :: قسم الفضفضة-
انتقل الى: