منتدى علوم الفيوم ( كلية العلوم جامعة الفيوم )

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة
يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضوا معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
ادارةالمنتدي

ملاحظة هامة: بعد التسجيل يمكنك تفعيل اشتراكك بنفسك من الرسالة التي ستصلك في صندوق الوارد بايميلك
(inbox)
او يمكنك الانتظار حتى يتم تفعيلك من قِبَل الادارة و فترة الانتظار اقصاها 24 ساعة



 
الرئيسيةبحـثالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» بيولوجية الحيوان العملية
الإثنين مارس 21, 2016 4:03 pm من طرف abdasslam

» شرائح ال (insects) ثانية بيو------>>Entmology
الأحد نوفمبر 22, 2015 10:00 am من طرف Dodsh

» حصريا : بيولوجية الحيوان العملية للفرقة الثانية
الخميس نوفمبر 12, 2015 1:05 am من طرف osakasea

» محاضرات الوراثه لل د/ ايمن ..... تانيه بيو
الجمعة مارس 27, 2015 3:39 pm من طرف عفري

» شرائح ال (invertebrates) الفرقة الثانية-- الجزء الثالث
الجمعة مارس 06, 2015 3:18 pm من طرف مودى

» شرائح(invertebrates) ثانية بيو الجزء الاول من العينات
الجمعة مارس 06, 2015 2:52 pm من طرف مودى

» عينات النبات Plant_2nd year biology الفصل الدراسي الثاني
الأربعاء يوليو 30, 2014 10:46 am من طرف دكتور علي جعفر

» هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الثلاثاء فبراير 18, 2014 7:42 pm من طرف العشيري

» colour atlas of cytology,histology,and microscopic anatomy
الأربعاء فبراير 05, 2014 9:01 pm من طرف عفري

» لماذا تتخذ اسراب الطيور الرقم 7 ....
الأربعاء فبراير 05, 2014 8:03 pm من طرف عفري

» من اكبر الاخطاء في التاريخ
الأربعاء فبراير 05, 2014 7:59 pm من طرف عفري

» الملياردير الشيخ حمد !!!!!!!!!!!!!!
الأربعاء فبراير 05, 2014 7:53 pm من طرف عفري

» عينات الحبليات Chordata_2nd year biology الفصل الدراسي الثاني
الثلاثاء يناير 28, 2014 1:06 pm من طرف asmaa asmaa

» ماسورة كتب وأنفتحت هذا الموقع مليىء بالكتب الألكترونية لمعظم البرامج الهامة
الجمعة يناير 10, 2014 12:58 pm من طرف mma ash

» عينات سكشن المراجعة (نبات تشريح ) الفرقة الثانية
الإثنين ديسمبر 23, 2013 7:29 am من طرف الموجى

» كتب احياء (biology books)
الثلاثاء ديسمبر 03, 2013 9:41 pm من طرف bravehektor

»  عينات الفونا (Fauna) الفرقة الثالثة
الثلاثاء ديسمبر 03, 2013 9:36 pm من طرف bravehektor

» افضل المراجع في الكيمياء العضوية
الجمعة نوفمبر 15, 2013 9:24 pm من طرف hamada210

» كشكول عملي الحشرات
الجمعة نوفمبر 08, 2013 10:36 pm من طرف taherbek

» Entomology PowerPoint
الثلاثاء أكتوبر 29, 2013 1:28 pm من طرف roma20037

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر

شاطر | 
 

 للفرقة الرابعة قسم حيوان

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5
كاتب الموضوعرسالة
brave*heart
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 3664
تاريخ التسجيل : 28/04/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الخميس أبريل 19, 2012 9:15 pm

شئ مبشر جدا
بس اخر معلومة وصلتلى
ان الدكتور لازم يشوف البحث يوم الاحد
وكمان العرض كل مجموعة هيعرض منها واحد او اثنين

ربنا يستر








ما دام هناك في السـمـاء من يحمينـي...فليس هنـا في الأرض من يـكـسرنـي
ربي لا أدري ما تحمله لي الأيام...لكن ثقتي بأنك معي تكفينى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 5791
تاريخ التسجيل : 13/11/2008
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الخميس أبريل 19, 2012 9:38 pm

طيب هو حد فيكم عمل البحث كامل ولا حاجة






انا ممتن لكل هؤلاء الذين قالوا لي لا ....... لأن بسببهم فعلتها بنفسي (آينشتين)

إذا كانت الصداقة هي نقطة ضعفك ... فأنت اقوى شخص في العالم (ابراهام لينكولن)


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://fayoumscience.4umer.net
brave*heart
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 3664
تاريخ التسجيل : 28/04/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الخميس أبريل 19, 2012 9:53 pm

انا اعرف 3 مجموعات من البنات
لسه فى فيهم اللى بيجمعوا
او اللى بيظبطوا
بس هنحاول نخلص على الاحد

بس بالنسبة للعرض
تقريبا انا ما اعرفش حد جاهز







ما دام هناك في السـمـاء من يحمينـي...فليس هنـا في الأرض من يـكـسرنـي
ربي لا أدري ما تحمله لي الأيام...لكن ثقتي بأنك معي تكفينى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 5791
تاريخ التسجيل : 13/11/2008
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الخميس أبريل 19, 2012 10:11 pm

اقتباس :
بس هنحاول نخلص على الاحد

Very Happy Very Happy
ربنا يدينا طول العمر







انا ممتن لكل هؤلاء الذين قالوا لي لا ....... لأن بسببهم فعلتها بنفسي (آينشتين)

إذا كانت الصداقة هي نقطة ضعفك ... فأنت اقوى شخص في العالم (ابراهام لينكولن)


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://fayoumscience.4umer.net
Bent eleslam
عضو ماسى
عضو ماسى
avatar

عدد المساهمات : 1752
تاريخ التسجيل : 21/05/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الجمعة أبريل 20, 2012 2:21 pm

جايبالكم خبر حلووووووووووووووو
انا رحنا للدكتور يوم الخميس كنا بنوريله البحث
وقالنا ان العرض يوم الاحد قولتله ان احنا اول مرة نعمل عرض
وهو قالى انا افتكركم عملتو قبل كده
قال خلاص هعرفكم يوم الاحد ازاى نعمل عرض كويس
وكده هو هيشوف الابحاث يوم الاحد بس العرض الثلاثاء
ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 5791
تاريخ التسجيل : 13/11/2008
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الجمعة أبريل 20, 2012 2:27 pm

اقتباس :
وكده هو هيشوف الابحاث يوم الاحد بس العرض الثلاثاء
ان شاء الله

Very Happy Very Happy
ده انا قلت هيأجل البحث Very Happy

يلا كله خير


شكرااااا جداا






انا ممتن لكل هؤلاء الذين قالوا لي لا ....... لأن بسببهم فعلتها بنفسي (آينشتين)

إذا كانت الصداقة هي نقطة ضعفك ... فأنت اقوى شخص في العالم (ابراهام لينكولن)


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://fayoumscience.4umer.net
brave*heart
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 3664
تاريخ التسجيل : 28/04/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الجمعة أبريل 20, 2012 8:34 pm

بجد خبر حلو يا هاجر

يارب بس نلحق نخلص البحث








ما دام هناك في السـمـاء من يحمينـي...فليس هنـا في الأرض من يـكـسرنـي
ربي لا أدري ما تحمله لي الأيام...لكن ثقتي بأنك معي تكفينى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 5791
تاريخ التسجيل : 13/11/2008
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الإثنين أبريل 23, 2012 8:31 pm

ده حل الشيت بتاع الدكتورة نجلاء و جزء من البوربوينت .... الجزء النهائي لسة الدكتورة مش خلصته :

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]








انا ممتن لكل هؤلاء الذين قالوا لي لا ....... لأن بسببهم فعلتها بنفسي (آينشتين)

إذا كانت الصداقة هي نقطة ضعفك ... فأنت اقوى شخص في العالم (ابراهام لينكولن)


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://fayoumscience.4umer.net
brave*heart
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 3664
تاريخ التسجيل : 28/04/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الإثنين أبريل 23, 2012 10:19 pm

هو لسه فى حاجة مش خلصناها
انا حاسة المنهج خلص فى محاضرتين وشكرا
ربنا يستـــــــــــــــــــــــــر

شكرا يا احمد







ما دام هناك في السـمـاء من يحمينـي...فليس هنـا في الأرض من يـكـسرنـي
ربي لا أدري ما تحمله لي الأيام...لكن ثقتي بأنك معي تكفينى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 5791
تاريخ التسجيل : 13/11/2008
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الإثنين أبريل 23, 2012 10:28 pm

لا شكر على واجب

فيه لسة محاضرتين هناخد فيهم الـ sense organs






انا ممتن لكل هؤلاء الذين قالوا لي لا ....... لأن بسببهم فعلتها بنفسي (آينشتين)

إذا كانت الصداقة هي نقطة ضعفك ... فأنت اقوى شخص في العالم (ابراهام لينكولن)


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://fayoumscience.4umer.net
brave*heart
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 3664
تاريخ التسجيل : 28/04/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الإثنين أبريل 23, 2012 10:39 pm

هنراجع ولا هناخد
اصل الدكتورة بتراجع
بقالها محاضرتين Very Happy









ما دام هناك في السـمـاء من يحمينـي...فليس هنـا في الأرض من يـكـسرنـي
ربي لا أدري ما تحمله لي الأيام...لكن ثقتي بأنك معي تكفينى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 5791
تاريخ التسجيل : 13/11/2008
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الإثنين أبريل 23, 2012 10:53 pm

هنراجع المرة الجاية ان شاء الله و بعدها محاضرتين
بس النهاردة حضر 3 بس (انا مش فيهم Very Happy Very Happy ) فـ عشان كدة المحاضرة مش اتشرحت Very Happy






انا ممتن لكل هؤلاء الذين قالوا لي لا ....... لأن بسببهم فعلتها بنفسي (آينشتين)

إذا كانت الصداقة هي نقطة ضعفك ... فأنت اقوى شخص في العالم (ابراهام لينكولن)


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://fayoumscience.4umer.net
brave*heart
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 3664
تاريخ التسجيل : 28/04/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الإثنين أبريل 23, 2012 10:59 pm

موضوع الحضور والغياب سمعت عنه
بس اللى اعرفه ان الدكتورة خلصت المنهج قبل الاجازة على طول
والمحاضرة اللى فاتت كانت بتراجع فعلا
والمحاضرات اللى جاية هتكون اسئلة مراجعة

مش هنختلف
وميد تيرم د\ عزة يوم الاثنين







ما دام هناك في السـمـاء من يحمينـي...فليس هنـا في الأرض من يـكـسرنـي
ربي لا أدري ما تحمله لي الأيام...لكن ثقتي بأنك معي تكفينى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 5791
تاريخ التسجيل : 13/11/2008
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الإثنين أبريل 23, 2012 11:03 pm

شكراااااااا
اوك ...... احنا لسة هناخد محاضرتين sense organs


بكرر مرة تانية
ده حل الشيت بتاع الدكتورة نجلاء و جزء من البوربوينت .... الجزء النهائي لسة الدكتورة مش خلصته :

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]






انا ممتن لكل هؤلاء الذين قالوا لي لا ....... لأن بسببهم فعلتها بنفسي (آينشتين)

إذا كانت الصداقة هي نقطة ضعفك ... فأنت اقوى شخص في العالم (ابراهام لينكولن)


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://fayoumscience.4umer.net
Bent eleslam
عضو ماسى
عضو ماسى
avatar

عدد المساهمات : 1752
تاريخ التسجيل : 21/05/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الثلاثاء أبريل 24, 2012 8:55 pm

اقتباس :
بس اللى اعرفه ان الدكتورة خلصت المنهج قبل الاجازة على طول
ماشاااااء الله
احلى حاجة انى معرفش حاجة فى المادة دى
ربنا يستر
اقتباس :
وميد تيرم د\ عزة يوم الاثنين
يااااااارب ميكونش زى الترم الاول Very Happy Very Happy
اقتباس :
ده حل الشيت بتاع الدكتورة نجلاء و جزء من البوربوينت
شكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
brave*heart
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 3664
تاريخ التسجيل : 28/04/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الأربعاء أبريل 25, 2012 1:09 am

يوم الخميس
شيت Estimation
وميد تيرم دكتور عبد النبى

وأتصلت بدكتور الربيعى وأجلت امتحان الميد تيرم
للاسبوع الجاى







ما دام هناك في السـمـاء من يحمينـي...فليس هنـا في الأرض من يـكـسرنـي
ربي لا أدري ما تحمله لي الأيام...لكن ثقتي بأنك معي تكفينى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Bent eleslam
عضو ماسى
عضو ماسى
avatar

عدد المساهمات : 1752
تاريخ التسجيل : 21/05/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الخميس مايو 24, 2012 2:55 pm

ياجماعة احنا كلمنا دكتور ابراهيم واتفقنا معاه انه هيدينا كورس مادة د.جمال تمام
وهو قالنا انه هيديه ع 3 مرات ومرة مراجعة
والحصة ب25ج
وان شاءالله اول حصة يوم الاحد الجاى الساعة 12 فى سنتر عند مكتبة الجزيرة ناحية هندسة
اللى هياخد يقول عشان نبلغه بالعدد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
H Z M
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 910
تاريخ التسجيل : 14/05/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الثلاثاء يونيو 05, 2012 9:04 pm

Hi everyone





To Vandizeel

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

take it

PowerPoint Dr.Naglaa

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

if you want any thing else , just don't call me Very Happy
and don't forget my papers , or I will 2as2at
cheers
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
vandizeel
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد المساهمات : 29
تاريخ التسجيل : 01/12/2009
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الثلاثاء يونيو 05, 2012 10:11 pm

اولا شكـــــــــــرا ليك يا حازم باشا
ثانيا مش على الورقتين اللي خدتهم منك ونسيتهم معايا يبقى هم دول اللي هياجي منهم الامتحان وبقيه الورق ملغي ومش علينا وعلى رأي المثل حجه حازم ..............
ثالثا الورق ده هو اللي مظبوط واللي الدكتوره قالت ذاكره منه لانها حطت كل حاجه فيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mohamed Sabry
عضو فعال
عضو فعال
avatar

عدد المساهمات : 118
تاريخ التسجيل : 12/10/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الثلاثاء يونيو 05, 2012 11:49 pm

ايه ده ازااااااااااي
انت حولت حيوان ياد يا روبي ولا ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 5791
تاريخ التسجيل : 13/11/2008
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الأربعاء يونيو 06, 2012 5:37 am



و هكذا كان معكم ثلاث عينات من رجالة قسم حيوان ..
والعينة الرابعة وصلت






انا ممتن لكل هؤلاء الذين قالوا لي لا ....... لأن بسببهم فعلتها بنفسي (آينشتين)

إذا كانت الصداقة هي نقطة ضعفك ... فأنت اقوى شخص في العالم (ابراهام لينكولن)


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://fayoumscience.4umer.net
Dr.A.L.A.S.M
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد المساهمات : 40
تاريخ التسجيل : 07/03/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الأربعاء يونيو 06, 2012 12:54 pm

الحمدلله رب العالمين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
...............
...............
avatar

عدد المساهمات : 5791
تاريخ التسجيل : 13/11/2008
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: للفرقة الرابعة قسم حيوان   الخميس يونيو 07, 2012 12:37 am

Dr.A.L.A.S.M كتب:
الحمدلله رب العالمين

هع هع هع
يابني هو انت طايل






انا ممتن لكل هؤلاء الذين قالوا لي لا ....... لأن بسببهم فعلتها بنفسي (آينشتين)

إذا كانت الصداقة هي نقطة ضعفك ... فأنت اقوى شخص في العالم (ابراهام لينكولن)


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://fayoumscience.4umer.net
 
للفرقة الرابعة قسم حيوان
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 5 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى علوم الفيوم ( كلية العلوم جامعة الفيوم ) :: كليتنا :: قسم كيمياء بيولوجي-
انتقل الى: